Projekt: Tvorba Marketingové a komunikační strategie na 2024

Projekt: Tvorba Marketingové a komunikační strategie na 2024 pro půjčovnu lodí Lodě Česko byl podpořen z Národního plánu obnovy.

Projekt: Tvorba Marketingové a komunikační strategie na 2024 pro půjčovnu lodí Lodě Česko 

Realizace: 07/2023-09/2023

Výstup: Strategie využívaná pro rok 2024

 

Společnost Yachtboom CZ je zavedená firma s historií od roku 2013, která provozuje služby pronájmu obytných lodí pro rekreační účely v domovském přístavišti Hluboká n. Vltavou ( https://www.lode-cesko.cz/), a to v sezóně od začátku května do konce září.

Společnost je zaměřena primárně na B2C segment hledající rekreaci během letních měsíců. Aktuálně chce posílit B2B segment pro obsazení lodí na začátku a konci sezóny, zlepšit kvalitu poskytovaných služeb („vše na jedné palubě“) a nabízet nové, navazující služby (např. kompletní zážitkové balíčky). Společnost se chce odlišit od obdobných charterů na českých vodách, a to mimo jiné díky zcela unikátnímu typu lodí.

Od roku 2022 rozšířila flotilu o obytné lodě prémiové třídy a ve střednědobém horizonu chce rozšířit služby rekreační plavby na Labi. Má automatizovaný elektronický rezervační portál a webovou prezentaci.

Abychom se mohli dále soustředit na budování značky, zahájili jsme spolupráci se společností Tristar Promotion s.r.o. a společně zpracovali

Marketingovou a komunikační strategii 2024 pro značku Lodě Česko

Tato spolupráce nám byla umožněna díky podpoře programu Kreativní vouchder z Národního plánu obnovy v roce 2023.